Over all

Hej allihopa mycket har ändrats sen igår. De ringde pappa igår och han åkte till Sumatra imorse. Det har varit några jordbävningar där så han var tvungen att åka. Jag hoppas att han gör så gott han kan. Med Pappa borta och Amanda som går på internat skola blir det mycket passning av Moa. Ska bland annat hämta henne ikväll. Har hittat en ny sida som jag anmält mig till ska kanske åka till Cuba i sommar och jobba för VFP.
  Har någon tänkt på att Kalle Anka nog är kannibal. Han bor i en stad där det finns ankor, hundar och grisar blandat. Men på julafton så äter Kalle en gris med äppel i munnen. Hur hemsk är det.
  Det nya Criminal minds avsnittet kom ut igår och jag kollade på det fem gånger. Det blir bara bättre och bättre. Laddar upp en ny bild på spencer nu!
Ps. Är det någon som vet vad det är för åldersgräns på harry potter 4. Hade nämligen tänkt kolla på dem med Moa.






Dagens serie är Criminal Minds. Som lär vinna ärets Serie enligt mig, de är störst, bäst och vackrast. Vad kan man mer önska sig. Manuset är fantastiskt även skådespelarna. Hoppas alla tittar.

Kram

All our lived we search for someone who makes us complete.
We choose partners and change partners.
We dance the song of heartbreak and hope all the while,
wondering if somewhere, some how there is someone searching for us.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0