Night, Night

Hej alla. Igår var jag med massa roliga typer. Bland annat Dahlberg, Viktor, Hedén, Paulina och Mickaela. Men sjärnan från kvällen var ju Dick så klart. Jag hade ganska roligt och det är ju alltid roligt att träffa nya människor. Vi kollade på Epic Movie och gjorde massa andra roliga grejer. Ikväll ska jag kanske träna och kolla på FlashForwars och Celebrity Ghost Stories, båda är nya serier som började den här veckan. Andra saker att se fram emot är Dexter som börjar snart. XOXO

Dagens bok: Storm i mitt hjärta av Patricia Frances Rowell. En romantisk saga om en kille som tror att han äger för mycket, och allt som tillhör det. Defenitivt värd att läsa.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0