Morning with Ted.

Hejsan alla nyfikna läsare och trötta tonåringar. Klockan är 11.11 och jag har multimedia. Vi har inte hunnit göra så mycket och just nu är min grupp borta. Jag har ingen aning om var de är menmen. Själv spelar jag Maffia Wars och Sorority Life på Facebook. Idag blir en slapp dag med enbart tre lektioner jag multimedia, matte och idrott. På idrotten ska vi ha basket vilket jag faktiskt kan spela. Det synns inget från igår då jag fick en spark vid revbenen men det gör fortfarande väldigt ont men jag har svårt att tro att det är något alvarligt. Ikväll blir det yoga och sen måste jag sätta mig med läxan i speciall idrott om jag inte gör den nu på rasten hos Martin. Jag är snart klar med min svenska bok som jag började läsa igår och den blir bara bättre och bättre. Kram

Dagens spel är: Sorority life på Facebook csom var enormt roligt att spela, man kommer lätt upp i högre nivåer och jag gillar att man kan byta kläder och så. Detta kanske är mer av ett tjej spel och killar kanske inte skulle tyckt att det var så roligt att spela. Själv ligger jag på nivå 7 och heter JoannaMacalle, då får gärna kommma in i min sorority och spela med mig

Kommentarer
Postat av: natalie

vilken fin blogg du har :)

och jag tycker om att du umgås mycket med Martin, hihi.

2009-10-15 @ 18:30:08
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies
Postat av: natalie

och för att du inte ska tycka att jag är helt dum i huvudet så kan jag ju säga att jag är martins bästis från linköping, haha :)

2009-10-15 @ 18:31:01
URL: http://mjooho.blogg.se/natalies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0