Kemi morning

Om vi bortser från min dåliga stavning av kemi ( var nämligen meningen att vara på engelska) så sitter jag här på studietorget och väntar på att matten ska börja. Igår jobbade jag fast jag inte borde och det ska jag göra nu all veckor. Ikväll ska jag jobba och sen är jag fri förutom att jag ska träna och plugga till alla prov jag har. Imorgon blir det film med Joakim och intressanta grejer. Mycket har hänt i helgen Dick och Amanda var tex. med på vatten polon och även om Amanda satt uppe mer än halva lektionen och Dick va trött i med att han hade träning innan, så hade de båda roligt och lovade och komma nästa gång. På Samhäll ska jag jobba med Fredrik, Fredrik och Elias och vi jobbar med Center partiet kommer bli intressant. Vi ska också få veta vad vi får på provet i samhäll idag. Jag hoppas på ett VG eller MVG :)

Dagens outfit är: Svarta Jeans, rosa linne och en vit tjocktröja med turkosa oh grå prickar.

Dagens film: CHÈ. En film om rebeller och om att tro på vad man gör. Kan bli långdragen ibland men den är politisk korekt och håller standarn för thrillers som man vill se. En annan film i den katigorin är BABEL som också är något man måste se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0