I don't think he dident make it

Hej alla då ska man snart på jobb och umgås med alla barn. Dock är det inte så hemskt för det är bara i några timmar och man får ju träffa Martin. Haha Idag har varit en rolig dag med massa roliga påhitt och intressanta ord. Fick tbx Fysik provet och det gick inte så bra men samhäll gick bra så 1/2 är väl inte helt fel. Idag har jag packat till semestern som nu inte är så långt borta. Det känns skönt att ha allt kvar och inte behöva stressa över det också. Imorgon har jag sovmorgon och får sova till hela 8 alltså en timme längre än jag brukar.
  Tycker att alla ska skicka sina kryapåsig hällsningar till kajsen vars axel hoppade ur led i söndes på vattenpolon. Tycker att kajsa var väldigt modig jag själv hade nog bölat i flera timmar. Krya på dig Kajsa

Kram er alla

Dagens korta tänka på sak: I wonder how Anne of Cleaves must have felt when the stories of her beauty was a lie? James Garfield last thoughts when he felt the stringing round thatr was compelled by Guiteau? - Burn the black flag that hangs over our conscience like dry rotten cloak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0