Hello girls and boys.

Igår kväll och tidigt imorse så var jag hos Martin med Jasmine och Dick. Vi hade väldigt roligt och det är skönt att bara ha en myskväll med de man gillar mest. Vi kollade på Idol och jag tyckte att det var helt rätt att hon åkte ut det lät helt falskt, och kjolen var hemsk. Sen kollade vi på Lesbian Vampire killers och Forgetting sarah Marshall.
Ikväll ska Paula och Magnus komma hit och äta, det blir tacos om det är någon som undrar. Sen vet jag inte om jag ska följa med Martin på 18 fest eller åka till Marcelle och baka kanelbullar. Vad låter bäst?
Imorse tränade jag och jag ska träna snart igen med mamma. Nu måste jag gå och städa mitt rum. Kram på er alla. Kommer också en söt bild på lilla syrran Moa när vi var i thailand för ett tag sen. Älskar dig gumman. <3

Dagens låt: Evanescence - My Immortal. Vacker låt med en riktigt bra musik video som matchar. Jag gillar det svart och vita temat blandat med henne.

14 DAGAR TILL TENERIFFA. JAG TÄNKTE BÖRJA NER RÄKNINGEN NU!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0