Genius by birth, slacker by choise.

Hejsan alla intressanta läsare idag har jag tränat i en timme och jag la faktiskt upp ett tränings program innan. Jag simmade lite mer än 2 km och jag tränade jätte mycket ben bla kickarna på fjäril uhh de kan jag inte. Men angående mitt tränings program så skulle nog till och med jasse vara stolt över det ( anledningen för att jag namndroppar Jasse är att hon är den mest moriverade och disiplinerade person jag någonsin träffat). Nu blir det ett avsnitt av 90210, historia och sen nattinatti på mig Criminal minds går i Usa ikväll så vi hoppas att de kommer ut imorgon här. Jag är helt glad över att de inte klyddat till det mer och förra avsnittet var avslappnande och efterlängtat. Sov sött alla Kram


I've got love for you,
if you are born in the 80's.
Welcome to heartbreak,
your not flash.

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

tackar för komplimangen :P

2009-10-22 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0