Forever young.

Nu är det svenska i skolan och sitter framför datorn och lyssnar på spotify. Det verkar vara ett helt okej program, men vad skulle jag göra utan killarna i mitt liv? Jag kan fan inget om datorer eller i alla fall inte något om nya program. Igår jobbade jag och sen så tränade jag. Börjar bli bra om jag får säga det själv. För er få som har premien att veta saker om mitt "kärleksliv" så har det hänt massa roliga saker. För er andra så tjaa. to freaking bad. Snart börjar samhällen och det är sista lektionen för idag sen ska jag hem och plugga på fysiken och kemin. sen klockan sex blir det jobb med Anna, Mina och Andreas. Ps. tack dick för en rolig dag igår. Kram på er alla

Dagens låt: jag som var med Dick igår fick lyssna på massa dålig musik. Men där finns några bra bland annat 21 Century (Digital Boy) av Bad religion. Värd och lyssna på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0