Linking my green skirt

Hej alla barn nu är det barnprogram, ja så börjar ju det gammla kända barn programet, och så börjar jag med mitt inlägg idag. Jag har nästan precis kommit hem från yogan och sen kollade jag på Criminal minds 2x och sen Bones. Andra program jag tittat på idag är roast på berns, NCIS LA och CSI NY. Imorgon blir det någon sorts mys kväll med Martin, Jasse och Dick. Men innan det ska jag handla kläder, behöver nämligen nya. Snart åker jag till Teneriffa så jag måste läsa på om det. Jag har sovmorgon imorgon så om jag inte läser min bok så kanske jag ska läsa det. Min bok The Picture of Dorian Gray kommer nog snart och även mina Dexter böcker. På matten gjorde jag och martin någon slags frågestunds grej men jag gjömde papprena i skolan så jag får lägga upp det imorgon. Nu ska jag prata med Dicky: Have a great morning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0