Come over me.

Hej alla sitter på företagsekonomi nu, innan hade jag svenska och då skrev jag om att vi alla ska kunna få mat i  skolan. Det var en argumenterande uppsatts och jag hoppas att jag snart blir klar. Igår jobbade jag och jag måste säga att där var några riktiga jummiga killar som simmade på badhusets banor, och där stod jag i våtdräckt med en unge som drog mig i håret. Kunde inte bli bättre haha. Ikväll ska jag träna och sen kommer Criminal Minds ut i USA. Download time. För er alla som undrar (säkert inte många) så har jag inte kollat på tv eller dator på tre dagar. Praise meee. Dock har jag bloggat från skolans dator.) kram på er alla.

Dagens film: A tale of two sisters. En skräckinjagade upplevelse stod dey på förpakningen och det var precis vad jag fick. Wow visa filmer ska bara ses. Gick med en spegel och kollade bakom mig en hel dag efter. Perfect om du inte vill sova på ett tag. Omöjlig att stänga av och omöjlig att se utan att gömma sig under täcket. Tur att jag hade Arcas med mig så han kunde räda mig från alla onda tvillingar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0