Christ kid, your a weirdo.

There is nothing so annoying as to have two people talking when you're busy interrupting.

Tja Tja haha.  Idag har man haft diskussion på samhäll och sen hade jag svenska, engelska, historia och matte. Han tyvärr bara träffa Martin kort på rasten. Om några dagar åker jag till teneriffa och jag har inte packat än. Man kanske ska börja göra det. Om det är någon som har några roliga ställen man kan åka till när man är där så får ni gärna berätta. Nu ska jag ladda upp bilderna som jag och jasse tog i lördags. Sen sticker jag till jobb och träning.

              

 


Kommentarer
Postat av: Jasmine

haha älska bilderna ! !!

2009-10-20 @ 20:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0