Carry On My Wayward Son

Då har jag kommit hem efter en timmes shopping, jag köpte bara en halsduk och ett läppglans. Nu kollar jag på Supernatural och sen ska jag städa. Någon som har ett bra film tipps till ikväll. Haha Ghandi försökte precis strypa Sam.  Här kommer frågorna och svaren. Jag har svarat i kursivt och martins är tjocka.


 Vad har du för färg på ögonen? Ljus blå/ grå, Bruna

Hur mycket har du i lön? 1500 x2 :) 900 ish

Hur många syskon har du? 2 st. 3

Var vill du resa? Överallt men framför allt Nordpolen, USA & Kina

Vad har du för favorit film, bok, serie, plagg & musik?
Film: Big stan, twilight. 
Bok: If i stay
Serie: Criminal Minds, Supernatural, Greys Anatomy, True Blood , The vampire diarys
Plagg: Benvärmare, Mössa, halsduk
Musik: Lifehouse, Muse, Kansas

Vad har du under sängen? Lik och ett knivsätt kanske, Spindlar

Vad kommer du aldrig att göra? Ge med mig eller ta hål gångonstans, Analsex

Äter du fiskpinnar med ketchup? Ucchhh noo way, Nej.

Har du speciella matvanor? Ja jag är vego och har massa andra mat problem. Inte direkt.

Vad är klockan? 15.00, 13.50

Vilket ämne gillar/ogillar du? Jag gillar Svenska, Engelska, Historia, Samhäll osv. Men ogillar Matte och Fysik. Data designe är kul, Matte är inte kul. 

Vad är din favorit färg? Grön, Svart (men inte emo)

Vem är din förebild? Min pappa, Tom Cruise ( men bara i top gun)

Vem är din idol? Dr. Spencer Reid,

Vem ska vara ihop med Rachel i FRIENDS Joey, Mark eller Ross? Joey, Die!!

Vem i din klass är roligast? Viktor och Olle, Martin

Vem i din klass läser mest? Jag eller Martin, Johanna eller Henrik/Lukas

Vem har störst chans att plastika sig? Rebecca, Siri

Vem i din klass borde plastikoperera sig? Wont tell, Mikael

Vem är den största nörden i klassen? x2 Alex, Tonning 

Vem har en röd tröja i klassen? Tom och Fredrik, Tom

Vem i din klass har ätstörningar? Ingen, Johanna

Vem i din klass kommer lyckas bäst? Jag eller Siri, Lukas eller Martin

Vem kommer bli trailor queen/ king? Hmm kanske Henrik

Vem kommer gifta sig först i klassen? Viktor eller Erik, Siri eller Maggan

Vilka språk kan du? Franska, Engelska, Svenska, Kinesiska & Lite Italienska. Svenska och Engelska.

Hur mycket pengar lägger du på kläder? Ca 1000 kronor i månade kanske.

Var handlar du? Åhlens, Gina Tricot & Vero Moda.

Vad vill du bli? Beteende analytiker eller psykolog.

Gråter du på begravningar? Nopp, Nej

Vilka färger borde superman ha? Svart, Röd blå.

Vem är din favorit hjälte eller skurk? Jag gillar wolverinne och han skelettet i Billy Janes, Spindelmannen är cool.

Vilka superkrafter vill du ha? Allt som catwoman har! Osynlighet!

Vilken sagofigur vill du vara? Någon som är riktig Vampig, Nalle Phu

Vem i tellytubbis gänget är du? Den gröna, Den röda

Vilken svensk humor är bäst? Björn Gustafsson och Magnus Betnér, Sällskaps resan, Robert Gustafsson

Vem är sämst? Lisa Tyler. Dr Spencer Reid

Vem tror du kommer vinna idol 2009? Jag vet inte men har små favoriter, Vem kollar på sånt skit?

Saknar du någon? Då och då, gör inte du det?

Är du född med någon extra? Dålig humor, en konstig personlighet

Har du några fantasier? Framgångs fantasier, Sex med två tjejer.

Har du kysst någon i din klass? Oui, Jaaaa!

Har du någonsin tänkt en snuskig tanke om en lärare eller prao? Haha ja, är du juk eller?

Är du svensk? Vi båda är svenska :)


Antingen eller?

Nycklar eller kod?

Stifft eller blyerts?

Dator eller förhand?

Chickflick eller skräckis? Inget av det.

Jennifers body eller A love sorry?

Kemi eller Fysik?

Tutch eller tangent?

Trummor eller Gittar på GH?

Digital eller Analog?

Svenska eller Engelska?

Kommpis eller sambo? Bros before hoes.

Oral eller Anal?

Tiger eller Lejon?

Brunt eller Gult?

Franska eller Tyska?

Italienska eller Spanska?

Poesi eler datorspel?

Bok eller film? Bok för det mesta.

Hund eller Katt? Alergiker.

Sakna eller Hata?

Singel eller Förhållande?

Samurai eller ninja?

Ros eller Lilja?

Barn eller inte?

Pistol eller kniv? Beror väl på vad jag ska göra.

Guld eller silver?

Orange eller blå?

Skidor eller snowboard? Båda beror på väder.

Vinter eller sommar?

Myskväll eller party? fest på fredag mys på lördag?

15 eller 18?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0