All Aboard The Crazy Train

Hej alla nu har vi företags ekonomi och vi pratar  om strategisk planering. Innan på svenskan så kollade vi på odysses och den var helt okej att titta på. Och för er alla som har undrat innan så JA! Jag slog Martin i svenskan med ett helt betyg. Nu när man har jobbat tre dagar i rad på badhuset så är jag glad att jag bara har en träning kvar innan jag åker. Nu är det bara ett par dagar kvar om man räknar efter så är det faktiskt bara två dagar kvar. Jag är helt glad över att Foki van tre priser i blogg awards hon är lätt bäst och jag har röstat på henne. Jag är också lycklig att Kenza inte van något tycker nämligen att det krävs mer än att vara snygg och många inlägg för att kunna vara en bra bloggare. Jag hävdar inte på något sätt att jag är bättre, men jag vet i alla fall att jag suger.  Kram Angie

Dagens person: Kissie som inte kan få mig att sluta skratta, dina dåligt gjorda photoshop bilder är hemskt roliga och det är fantastiskt uppigande att du fortfarande håller på med det. Kämmpa på tjejen och glöm inte att förstora dina läppar extra mycket i nästa bild.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0