Wrong me Wrong me

Fel fel fel av lilla mig. Jag tittade snoppet på papperna och upptäckte att komma hem förrens sent igår. Ber om ursäkt till er alla som väntat på det här video inlägget. Haha. Jag har haft ett underbart lov, och vi har inte gjort särskillt mycket hotellet har nämligen varit superb. Vï hamnade nämligen på ett all inclusive ställe och jag har aldrig varit på ett ställe med så mycket god mat ev i österikke för några år sedan. Men anars hade vi två jätte rum på 7:e våningen med utsikt över havet och hela hotell området som tro mig inte var särskilt littet. Efter många dagar med sol, surfing och hav kunde jag inte må bättre Älskar er alla Kram

Ps. Bilderna är från internet jag har inte tagit dem själv.  


Jag och Amandas rum är det tredje från höger i den där långa byggnaden i vänster hörn. + Det fanns en till pool på femte våningen och sen en till på andre. + ett vattenfall och så vidare. + 4 resturanger 5 om man räknar cafet.




Mitt rum såg ut så här men soffan syns inte och inte heller toan eller balkongen. Balkongen var lika stor som mitt rum och bestod av solstolar bor och stolar och där var fortfarande flats för mig att springa runt och fjanta mig.



Dagens  bok ser ni i video inlägget men den heter the shadow of Elizabeth och är skriven av Michael Pearson  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0