USSA - It suddenly hits you we are screwed.

I brought the community, victims, and families dishonor. It's all self-centered.. I would call myself a sexual predator. Today is the day of jugment for me. - Dennis Rader

Så då har man precis stigit upp och jag mår piss, urk festen igår kväll gick väl bra men nu mår jag dåligt. Idag ska jag ha en massa "dagens" så ni som inte var med kan gissa hur det gick till. Ikväll blir det också fest urkipurki. Men men man får väl tvinga sig ditt. haha. Jag kollade min statestik innan och Grattis till mig ni är just nu runt 50 stadiga läsare. Jag hoppas att ni nya har roligt och trivs här. Det kan också vara att jag har fått en creapy beundrare som använder min blogg som någon slags bibel men wtf läsare som läsare.
  Som ni ser här uppe så har jag ett quote av Dennis Rader annars känd som BTK om jag nu inte har helt fel. Han är en känd seriemördare från USA. Och nej jag har inte gått och blivigt psykobitch på er jag skriver en uppsats om våldets ursprung och efterefekter. Så jag är bara wierd som vanligt.
  Min mobil har slutat funka så RING INTE MIG!!! ska fixa det så fort jag kan. Msn, facebook, blogg så länge.

Dagens & Gårdagens:

Mest hjälpsamma: Robin, Siris pojkvänn som körde oss. Tack så mycket.
Hjälte: Philip (han utnämde sig själv)
Roligaste: Jessica.
Sexigaste: Linus tror jag?!?
Överaskning: Det var nog jag. :D
Snyggaste: Ehh jag haha nej Siri tror jag.
Som vi saknade: Rebecca
Överflödiga: Tonning
Som drack mest: Maggan eller Martin
Sötaste: Awat
Med värsta spriten: Killen som jag inte vet vad han hette, han hade typ 80% från thailand. Elit!!
Som hade bästa talet: Martin som tackade sefika och ulla. Dream team.
Bäst klädda: Philip eller Victor
Som jag snackade mest med: Philip (wtf??) Sant, chockad!! o.O
Som snackade mest overall: Lukas som var everywhere
Som jag nu älskar ännu mer: Awat och Tom <3
Som jag gillar mindre: Ponne
Som nog hade värst bakfylla: Maggan.
Som ägde på kortspel: Inte jag iaf som förlorade på vattenfall HAHA. Maggan tror jag han ägde på kort trick.




Kommentarer
Postat av: mathild

lukas hade fest igår hemma hos honom va? ..

2009-11-21 @ 13:56:53
Postat av: Johanna

Ja det hade han gumman :/

2009-11-21 @ 19:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0