To close to heaven.

Hejsan alla nu sitter man efter en lång sovmorgon och tittar på datorn. Som ni ser har jag ändrat lite färger här på bloggen och det blev väl bra. Nu ser det lite mer ut som min egen :). igår till allas förvåning så gjorde jag min fysik läxa så att jag kan redovisa till idag. Ikväll så ska jag äta hos mormor och sen ska jag köra mamma till KB där hon och morbror och moster ska kolla på Takida. Jag hoppas att hon har jätte roligt. Annars ikväll så ska jag nog titta på film eller så, det va längesen jag la upp någpn dagens film så får väl snart göra det. Filmer idag blir nog Surrogates, white ribbon och NEW MOON. Sistnämda blir nog årets film hoppas jag. och ja jag vet att jag sett den innan men man kan väll titta om och om igen på en film man tycker är bra.

A GIRL CAN DREAM XOXO JOHANNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0