Sorority Life chick!

Hejsan alla jag sitter och spelar nu på rasten. Historian börjar om en timme. Angående filmen lite längre ner på bloggen så kan ni nog pausa den om ni nu inte vill se den om och om igen. Jag är på level 65 på sosority life på facebook. Ni får gärna berätta om ni vill hoppa in i mitt hus. Så kan vi styra världen :). I med att mina kompisar från england inte förstår svenska funderar jag på att överätta allt jag skriver. Hiss eller Diss allihopa.

hi my English friends I am looking to fix anyone or any program that translates everything I write, something you would like? Hugs to you all  <3

Kommentarer
Postat av: Jasmine

I vote for english because then you can write secrets that you don't want V et M should know.. De har ju redan sagt att de inte fattar något annat än svenska =P Ou peut-être ecrire en francais parce que ils ne peut pas =P

2009-11-27 @ 20:36:02
Postat av: Johanna

sv: vrai, la perception peut avoir de la difficulté avec mon méfait limitée Président, mais ce que l'enfer. Hugs

2009-11-27 @ 20:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0