over the edge.

Hejsan alla jag har data lektion nu och jag har nästan precis gjort nationella i engelska. Det gick bra tror jag. anledningen att jag inte la in något inlägg igår var att jag va hos Martin tills halv fyra och sen stack jag och fick min spruta. Att få själva sprutan gick bra och det tog knappt någon tid. Men efter jag hade jobbat i två timmar så var min arm så död. Jag kan knappt röra den vilket killarna tycker är jätte roligt.
 Annars idag så va vi på lunchen hos martin och sen hade jag min extra lektion med Sefika i matte vilket jag behöver. Nu snart slutar vi nog eller iaf om 40 minuter. Det ska bli så skönt även om det snöar och jag har motvind hem. Senare ska jag kolla på Dicks senior match vilket ska bli riktigt roligt, hoppas att han vinner eller i alla fall att han spelar så bra som jag vet att han kan. Puss Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0