Never ending laugh

Ojsan jag har vist glömt att uppdatera. Så dåligt av mig. Nu sitter jag på CAD lektion och gör inget allt (alltså som vanligt). Igår va det jobb med Martin och Emil. Vilket va jätte roligt särskillt med Emil haha as roligt. Jörgen visade just en riktigt rolig film på en hemida som heter www.tackfilm.se Ha så roligt.  Min blev riktigt rolig haha. ikväll åker Martin till DH (DreamHack) vilket han är väldigt glad över. Jag därimot här två tränings pass och så, kommer va död när jag kommer hem. Imorgon får jag sovmorgon så jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Kram

Dagens: Criminal minds världens sen länge bästa serie jag  håller fast i samma sak som jag alltid gjort  Dr. Reid kicks as!! Ska kanske kolla på massa avsnitt ikväll kanske kommer ha så roligt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0