I can call you

Hejsan alla man sitter på svenska lektionen och skriver sin disposition nu TRÅKIGT.. Det blir bara ett kort inlägg idag för jag orkar inte skriva. Ikväll blir det jobb och sen träning :D Vi hoppas att Jasse och Martin orkar dra sig ditt menmen vi får se. Idag har vi haft en slapp dag så det är inte så hemskt att behöva sticka sen. Idag har jag på mig svart linne ljusa jeans och sen en vit tröja, sen över det har jag martins tjocktröja.
  Jag har fått skit för att jag inte tilldelat Martin  någon dagens någon gång och jag har faktiskt inte något bra svar på varför jag inte har gjort det kanske för att jag tror att han inte behöver det. Men så att ni alla förstår så gör jag så här.

Dagens bästa, roligaste & allt. Går till Martin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0