Host och frossa.

Hejsan alla läsare ännu en gång ber jag om ursäkt för den dåligt uppdaterade bloggen. Nu sitter jag i T byggnaden och ska snart ha historia redovisning, jag är jätte nervös för jag kan nämligen inte snacka jag har blivigt jätte hes det är hemskt och sen på svenskan så har vi ännu en bokredovisning muntligt!!  Dömt för att misslyckas. Sen för er som undrar så är min redovisning om Magella och de gama. Annars så ska jag jobba idag och sen chilla i varmvatten bassängen med Jasse, Victor, Andreas, Anna, Mina och Martin. Kulikuli. 
  På lunchen satt jag och snackade skit med Alex jag hade glömmt hur rolig han kan vara får inte glömma det igen :D  Puss


Kommentarer
Postat av: Rebecka L G

Hey!

Allt bra med dig?

Ha det fint!!

2009-11-16 @ 12:09:08
URL: http://paparazzibecka.blogg.se/
Postat av: Fästmö Pernilla

Hej! Jag har ställt en fråga på min blogg som jag gärna skulle vilja ha svar på.. Skulle vara roligt och gulligt av dig om du ville delta :) Ha en bra dag.. Kram

2009-11-16 @ 12:16:20
URL: http://wedcor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0