Dicky 101

Som tidigare nämt så skulle jag kolla på Dicks match idag och han var väldigt duktig och det säger jag inte bara för att jag älskar honom utan för att han helt enjelt var en av de bästa. Han spelar som ni säkert alla vem handboll för stavsstens if. De van matchen idag med 31-27 tror jag iaf, och dick lyckades under den tiden få tre-fyra utvisningar och sen ett rött kort för att han tryckde en av killarna från Ystad i ryggen så han trillade detta hände 29:58 vilket var väldigt roligt de hade nämligen bara två sekunder kvar. Vi på läktaren fick dock se två vältränade magar då de båda utvisade killarna tog av sig sina tröjor Yummii!Jag var där med Jasse och vi fick snacka mycket. Plus och detta är ett stort plus VI HADE LIKADANA SKOR!?! haha Natti Natti på er alla




Kommentarer
Postat av: Jasmine

Haha ja.. höjdpunkten måste ha varit 29.58 när tröjorna rök, m m m ! Skorna äger lätt mest !

2009-11-06 @ 20:14:55
Postat av: Johanna

haha ja eller hur mumsmums hihi

2009-11-07 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0