Bigger than Universe

What do I do when lightning strikes me, and I wake to find that you're not there?

Hello alla nu sitter jag och kollar på Jackass igen (The lost tapes) skit roligt. Ikväll ska jag jobba och sen ha slappe tid med de andra i varmvattensbasängen. Martin har mönstrat idag och allt vekar ha gått bra för honom så lycklig för honom. Och för er alla andra som undrar så är jag lycklig med Martin annars också haha. Det har varit en bra dag i skolan idag och för en gångs skull känner jag faktiskt att jag har lärt mig något. Jag ska göra svenskan på onsdag alltså två veckor innan alla andra och jag har redan väntat i två veckor. Som tex idag på samhäll så  fick vi 35 sidor att läsa och alla till och med läraren sa att det var många sidor OMG när blev vi så lata!?!

 


Kommentarer
Postat av: matilda

sista bilden var jättefin :)

2009-11-04 @ 19:51:58
URL: http://hejmmatilda.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket.

2009-11-05 @ 17:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0