Old Picture of the Day

Lewis Payne

Idag är jag utrustad med ett fotografi av Lewis Payne, en av konspiratörerna i mordet på Abraham Lincoln. Han försökte förgäves att mörda USA statssekreteraren William H. Seward på samma kväll som Booth sköt Lincoln. Payne var en av fyra personer som hängdes för konspiration mot Lincoln.
  Asså titta på honom han är ganska snygg för att vara dömd för mordförsök haha.. Inte mycket har hänt de senaste veckorna och mitt liv är fortfarande ganska tråkigt haha. Har avslutat ganska många kurser i skolan så det är ganska slappt :) idag blir det Arbetsmiljö&säkerhet, engelska, Naturkunskap & kinesiska. Jag har äntligen köpt ny mobil men kan inte bestämma vilken behöver hjäääälp!!! Kram Johanna
 
LG Prada 2                         LG Arena 
       

Kommentarer
Postat av: tildis

INTE den till vänster det är ju typ sån som lukas har och den är ASKASS!

2009-05-14 @ 15:38:48
Postat av: Johanna

okej, så bra för jag köpte den andre



2009-05-18 @ 12:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0