29 05 09

Så då var det dags att blogga igen. Jag längtar till sommaren så mycket!!. Jag har vant mig vid min nya mobil det blev LG arenan om någon undrar :) men men skolan är slapp nu och i veckan har jag bara varit ett få timmar i skolan. Men i onsdes va vi på malmö högskola och det va faktiskt riktigt kul :) jag har hittat tre linjer jag skulle villja gå även om jag inte vill gå någon av dem där  men det är litteratur, psykologi & bioteknik. ikväll blir det party med girlsen och sen på spa med mammsen. det är ju trotts allt mors dag snart och vilket bättre sätt att pira det på än att skicka henne på spa?? haha plus vi båda behöver det. :) Det e bara två veckor kvar i skolan nu och jag längtar så mycket!! Men men jag har jörgen nu så får väl jobba här e mina halvklara bilder. kram ps. problemo uppenberliggen gick inte visa bilder att ladda upp får byta format senare. See you soon..
    


And Who Sais Evil Has No Name?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0