RMI 62SH

För att göra en kort historia kortare så har det inte hänt något speciellt idag och det kommer det inte att göra heller. Ikväll ska jag ut och gå med mamma och det är mina planer för kvällen. Annars ska jag väl kolla på ncis är på season 3 episode 3, Kate har precis dött och Ziva börjar komma in i bilden. Nu ska jag göra ett försök till att jobba med inventor. Kram Johanna P.s Saknar Tildas inlägg :) D.s

Här kommer mitt första mode inlägg. Jag är kär i de svarta skorna längst ner. Need toooo haveee <3


Kommentarer
Postat av: michelle

svar till matilda : Ja, den verkade bra men var konstig, konstig, konstig! Men Bra på något sätt ändå, haha. Se den ;)

2009-03-13 @ 13:56:34
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0