I Lost... Game over

Jag ... sen kommer jag inte längre. Mitt liv är just nu så enormt vardagligt opch tråkigt. Jag går i skolan till 4 sen på tisdag onsdag och söndag har jag simmning vid 5 tiden. Och på torsdagar slutar jag klockan 5 då sticker jag direkt till simmningen som simmar i ungefär en timme. På måndagar och fredagar tränar jag boxning eller yoga hemma. Vi har ganska mycket läxor och den ända tiden förra veckan jag kunde hitta på något var söndag morgon innan jag stack till jobbet. Jag är trött på skolan och allt som har med den och göra. Jag spenderar hellre min tid med att ladda ner olagliga filmer och tja inget mer. orkar inte ens se på dem. Mutcho nico haha boring life style. Innan jag tråkar ihjäl er, dig, någon alls så ska jag sluta skriva. Men om någon läser detta please hjälp mig hitta på något. Kram Johanna




El Hombre de Mis Suenos
 
 
 Sleep, Sleep I wish that I could sleep
I wish that I could sleep so that I could dream
Dream about your face, your eyes, your lips & your cute little smile
You seem as if you were carved by an angel
Made perfect just for me

I wish that I could sleep so that I could dream
About our happy times together
Your hugs and your laugh
I wish that I could sleep and think about
Your love and your warm embrace

In my dreams is the only time that I can think of you
Think of you in peace and tranquility
Knowing there is no one there to disturb me

I can recreate our relationship and
take us for a ride through my dreams and wishes

In my sleep I can see your face for as long as I want
And think about the future and what could be

You are the only one who fills my dreams
No one else makes me feel the way you do

Candice George

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0