Blade runner

Fryser,fryser, fryser. det är hemskt kallt här nere i skåne!! Igår jobbade jag några timmar och fick min första lön. 500 kr för två veckors jobb. Och det konstigaste är att jag tror att jag gillar det. Ikväll ska jag simma, och elaka erik tänker inte följa med. Har ingått ett nytt löfte för i april. Vilket är att jag måste träna minst en gång per dag eller jobba. vet inte om jag kommer klara det med man kan ju hoppas. Ingen som vill simma med mig på måndagar och onsdagar? Jag sitter på arnes lektion nu och har piss tråkigt. men men det e ju bara en två timmars lektion. imorgon e det redovisning på naturvetenskapen, jag har bacil bräncleceller. Vet inte ens vad det e.  haha får väl jobba ikväll inann jag simmar. Måste tipsa om filmen Blade och Blade 2´, jag hade ganska kul när jag såg den. Puss Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0