A week of Johanna

Så nu har ännu en vecka gått och jag närmar mig en ny ålder snart. 17 år om bara 26 dagar varav dem 19 skoldagar. Mycket har hänt i veckan jag har fått jobb som simlärare och jobbade i tisdes i tre timmar och jag ska jobba imorgon med. Jag har varit på Mia Löwgrens begravning. Jag har klippt lugg oxh intervjuat Håkan som är stationschef på brandkåren. Moa har haft uppvisning med gymnastiken och jag har köpt ny vår grejer. Innan jag visar några bilder från veckan jå ska jag tippsa om fem låtar.   Blackbird by Sarah McLachlan, on the sunny side of the street, prom night soundtrack, do you belive in magic by Rick Lake & Straylight Run - Existentialism on Prom Night. Och boken Before I die by Jenny Downham. Puss Johanna
 


     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0