Let's Put A Smile On That Face

I told my psychiatrist that everyone hated me. He told me I was being ridiculous. Everyone hadn't met me yet.
Så idag ska jag fira jul med mamma, pappa & resten av familjen. Klockan är nästan två och senast tre skulle jag vara hos Johan och Maria (mina kusiners föräldrar).  Jag har inte duschat och jag har inte gjort min läxa, men ändå ska jag väl snart sticka. / Johanna
 
Här har ni min boklista från thailand:

House to House av David Bellavia (engelsk)
The Appeal av John Grisham (engelsk)
The High Lord av Trudi Canavan (engelsk)
Sisters av Danielle Steel (engelsk)
Sex and the City av Candace Bushnell (engelsk)
Jane Eyre av Charlotte Brontë (engelsk)
Tears at Bedtime av Tom Wilson (engelsk)
What a carve up! av Jonathan Coe (engelsk)
Through the veil av Peter Paddon (engelsk)
Last Order av  Graham Swift (engelsk)
The Bourne Supermacy av Robert Ludlum (engelsk)
When the Wind Blows av James Patterson (engelsk)
4th of July av James Patterson (engelsk)
Lifeguard av James Patterson (engelsk)
The Host av Stephanie Mayer (engelsk)
The Bird av Thoing Peng (kinesisk)
Un mucchio di cadaveri av Jean-Patrick manchette (italiensk)
Basic Buddhism av Nan Huai-Chin (engelsk)
In the secret place of the mist high av cynthiaheald (engelsk)
Somatiska sjukdomar vård och behandling (svensk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0