To True Friends And False Belivers

Så att säga att helgen var rolig skulle vara en underdrift fest, filmkväll och övernattning har de varit och även om jag inte har varit särskillt nyttig har jag varit jäkligt effektiv. (om det nu stavas så) Jag har hunnit träna, träffa många av mina kompisar, läst tre böcker till skolan, sett fort fyra filmer, gått igenom manusen till Criminal Minds  och fixat recept på drinkar.  Jag slutar skolan idag klockan fyra och då ska jag träna & göra läxa. Vi fick ny engelsk bok idag den heter core, jag tror att det är en bok dom hmm om jag nu ska uttrycka det rätt SUGER!! Have A Nice Day Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

lämnar en kommentar så du ser vem som läser

2009-01-26 @ 17:25:17
URL: http://haylo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0