Thanks for the Memories

Trigonomentri & Logaritmer, är några av de sakerna vi ska ha prov på imorgon. Jag hoppas bara att den hjälpen jag fick av min kompis ska räcka till ett vg-mvg. Efter en kväll med mycket snack om gandalf kunde jag och Jens enas om att sagan om ringens dolda budsap är om skittsiga tomtar, naiva barn och skäggiga pedofiler. Jag är också säker på att jesus är en kanibal vem skulle annars vilja att sina närmaste kompisar drack ens blog. Scary monsters and creepy creeps. I svenskan jobbar vi med myter min grupp som består av mig, Viktor och Stoffe. Vi jobbar  med varulvar och vampyrer, haha det ska uppenbarligen passa mig. På matten här i datasalen har vi kommit underfund med att Peter (alias pidde) kommer få en pussy ikväll. Och att Martin har en enorm crush på Awat. Och Erik ska få saft och bullar på söndag. Av hans bästisar amanda peter och elias. Någon som skulle kunna förklara det för mig???. Tekniks uppehållsrum luktar hash och tuggummi i en underligg mix. Bloody Mary står på menyn. Haha teknik äger.. ALLT. Chao Johanna

Kommentarer
Postat av: Lukas

I don't get it, varför passar varulvar och vampyrer dig? :p

2009-01-14 @ 18:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0