Resurrection

Martin & Linus.. nu har Johanna trasslat till det. För litte tid för att kunna reda ut det här. Jag borde låsas in i en källare och äta muffins haha. Lyssnar på Risin Murphy Ramalama en ganska rolig låt. Vi har CAD just nu men hur ska jag kunna klara mig utan hjälp, jag har inte ens slagit upp boken Autodesk Inventor. Jag har nytt namn på Bilddagboken "Joanna Macalle" . Joanna Macalle var en av de nio döttarna som föddes in i en adels familj, tills hon var 15 hade hon ett bra liv. Hon och alla hennes systrar ingick i en packt som skulle sätta skräck på halva frankrike i mitten på 1500-talet. De sägs ha förvandlat sig till olika former av demoner, då alla fick olika krafter ska den äldsta dottern Elouise som besatt kraften att läsa tankar insåg att när syskonen hade slutit dealen med Lilith ondskan moder att Joanna hade fått fler och starka krafter än de andra.  Hon ska bland annat ha kraften att styra oddsen och på folk att göra som hon precis som hon vill. Systrarna brändes på bål 1563 Joanna var då 17 år. Detta är absolut inte sant men ganska roligt ändå. Haha Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0