Lockdown

Då var det fredag morgon. Dagen jag har längtat efter. Idag fick jag veta att om jag ska kunna läsa psykologi måste jag hoppa över tre lektioner, två på onsdag morgon och en på torsdag morgon. Därför kommer jag att behöva jobba igen tre timmar varje vecka. Men jag läser också 100 poäng på en termin. Anledningen till att jag måste ha det nu med tvåorna är att för att hinna läsa psykologi b med måste jag hinna a innan trean. Sen vill jag inte hoppa över mina i val som btw är multimedia, matematik d och historia a. Just nu sitter hela min klass och gör data prov. Jag blev klart med mitt fort, det tog bara tio minuter att göra. Idag ska jag och tilda kolla på film, vi vet inte än om det bara är vi två som ska va eller om någon annan som ska vara med. I min klass idag är det 4 stycken som har blå tröjor, en som har grön, en  som har orange, 7 som har svarta, fyra som har vita och tre som har grå. Tänkte bara att det kunde vara roligt för er att veta. Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0