He is forever in the chilling hell of the future tense

Cocaine is gods way of telling you that you make too much money.  Så i med att jag har varit halvsjuk idag och knappt kunde hoppa ur sängen, tog jag ledigt de sista lektionerna för att bättra på mig. Mår dock dåligt över att jag missade kinesiskan (igen). Jag har tur att jag snappade upp några ord i kina annars hade det varit synd om mig. Ikväll ska jag kanske träna, beror på hur jag mår. Annars blir det nog Smallville hela kvällen. Jag är på season 5 nu, bara fyra kvar. Några tips om hur man  blir av med oljefärg från golvet?? Johanna


Kommentarer
Postat av: matilda

Ååå Älska! Kärleken mellan dem är Sååå, går itne att beskriva, det är så fint!

2009-01-22 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0