Forever In Paradise

Hello back from the dead. Hoppas ni har missat mig. Fyra veckor i Thailand har frächat upp mina språkliga talanger i franska, italienska, kinesiska, engelska och oundvikligen thailänska. Spenderade första dagen hemma med Jens (en kille som följde med till thailand), vi var ute och sprang chockande nog, jag trodden att min mamma skulle svimma när jag kom ner  i träningskläder och undrade var mina skor var. Sen kollade vi på simpson the movie och jag måste säga att Jens hade rätt filmen har djup. Måste tacka Jens för en rolig dag efter ett dygn i flygplan behöver man få skratta i soffan med någon man tycker om. Sen kom jag hem och ringde Boll, som jag saknat enorm. Thailand har varit underbart roligt, jag har läst mycket och ni kommer fp en boklista så fort jag kommer hem (just nu är jag i skolan och har matte). Annars har jag gjort försök till att surfa, dyka och rida elefant. Svenskan är lite rostig som ni kan se det tar ett tag att komma tillbaka till. Någon som kan berätta hur man räknar trigometri?? Jag ska gå och fråga någon från nv det nu. Xie Xie Troll.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan räkna trigontri johanna ;)

2009-01-12 @ 14:37:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0