Tom MCgee

2 saker som är så jobbigt är folk som pekar på handleden när de frågar vad klockan är. Man pekar sig väl inte mellan benen när man frågar var toan är??Och folk som säger att det smakar som kyckling. Allt kan inte smaka som kyckling, jag har hört att, människa, krockodil, insekter, orm, svamp mm smakar som kyckling jag har smakat svamp (quorn som det annars kallas) och det smakar INTE som kyckling. 
  Idag på psykologin var jag i tid igen. Viserligen blev jag körd av pappa, menmen. Vi snackade om mobbning idag på psykon. Ganska intressant faktiskt det är mycket roligare än vad jag trodde, och läraren är jätte bra. Jag har fått massa läxa tills efter lovet i massa ämnen, jag kommer ha ett riktigt roligt lov verkar det som. Men Bella kommer då så jag ser fram emot det. Idag ska jag kolla på RAW comedy, även om det är en svensk serie så är den ganska rolig.

Några roliga svenska serier som man borde se.

Centralskolan
Kvarterskatan
RAW comedy
Stockholm Live

Någon som kan hjälpa mig med mitt ilandsproblem. Vad ska jag köpa.
Antingen ett linne från H&M och en sån kort svart jacka från Gina Tricot
eller en svart spets tröja från Gina Tricot
eller spara pengarna till den uppkommande Paris resan.


Kommentarer
Postat av: Michelle

är inlägget skrivet av boll eller troll? :)

sv: jo det är sant! Grammatik är himla jobbigt..

2009-02-05 @ 17:47:31
URL: http://michellepettersson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det är skrivet av Troll :D

2009-02-09 @ 08:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0