To Tell A Story

Why don't you smile?

17,16,15,14,13,12,11,10,9 snart slutar skolans näst sista lektion. Vi har bara idrott kvar efter svenskan och man kan ju inte riktigt säga att basket är särskillt jobbigt. Vi ska ha yoga som uppvärmning, och stretchnings övningar. This is going to be fun. Killarna i min klass är viga som lådor med cement i. Många av tjejerna med för den delen. Yogan gör dock att jag har ganska lätt för att böja mig på onaturligt sätt. 1-0 till mig. Jag och Viktor gjorde klart arbetet idag. No nead to tell men jag gjorde det mesta. jagh ar kanske en fördel när det kommer till litteratur och varulvar och vampyrer men dock har jag sett sniglar som anstränger sig mer. Imorgon ska jag ha psykologi på morgon med tvåorna. Woho homerun till mig haha. Kram Johanna   

Kommentarer
Postat av: amanda

Hejsan :) Jadå, det stämmer så bra det. På skolan tränar vi med specialidrotten 2 gånger i veckan och den vanliga idrotten är också 2 gånger. Utöver specialidrotten tränar jag 4 gånger till hemma, ibland mer beroende på vad det är för säsong/årstid.

Och ja, jag tycker faktiskt man bli piggare och mer koncentrad. Dessutom så har vi alltid morgonträningar på tisdagar och då orkar man dagen om ännu mer! :)

2009-02-03 @ 16:30:07
URL: http://amandusss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0