So run away, run away from the pain

Då var det tid att blogga om mitt liv igen. Jag har varit i skolan den här morgonen i en timme och saknar redan Arcas min älskade hund. Hela namnet är Arcas Bellford han och är enormt vacker. Han raspade på dörren när jag gick och jag hade lust att skita i skolan och bara stanna hemma med honom. Vi hade engelska på morgonen och den var enormt lätt, vi fick någon quis och skule svara och översätta typ 12 ord, vi fick typ 40 min på oss, löjligt. Hade film kväll med Jens igår och vi tittade på Star wars 2, shooter, eagle eye och hairspray. Jag vill bara kolla hur många som läser min del av bloggen, kan alla som läser min del också kommentera. Skulle vara rätt kul och se. Haha kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0