Press Streeds

Sitter i skolan just nu på naturkunskap, vi har precis haft prov och vi fick ha sånna här avskillnads grejer för att inte vi skulle fuska. Provet va inte så svårt och jag tror/ hoppas att jag har många rätt. Killarna sitter och spelar cs  nu och då och då kommer rop spm team flash och hej, vem är jäger eller moget att kampa där. Jag förstår verkligen inte mig på det spelet och jag måste säga att det känns ganska löjligt att gymnasiekillar sitter och spelar ett krigar spel med femmorna på liljeborg. Efter den här lektionen har jag och lucas kinesiska. Tycker om att det är så bra väder ute och jag sitter här och längtar efter och ta en promenad med arcas innan jag sätter mig och äter middag med moa. Jag saknar honom enormt och jag har ändå bara varit ifrån honom ett par timmar. Undrar hur det ska gå när vi åker på längre resor. Jag skrev för ett tag sen att jag ville veta hur många som läste min del av bloggen, responsen var 0,00. Men tack för ett enorma stöd, haha detta känns så enormt meningslöst. 
    Ps. Tilda jag är ledsen att jag inte har ringt dig än men jag har ett stort psykologi test, biologitest och kommunikations test den här  och nästa vecka. Jag kommer att ringa dig imorgon :D Kram Johanna 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0