New post

Jag har en dag EN DAG kvar i skolan sen är det lov. Jag behöver en veckas paus och tro mig jag har förtjänat den. Jag skrev två sidor på mitt arbete om Apple tv. Ett tråkigt och ganska meningslöst program. Saker som händer på lovet är. PARIS, FEST & SHOPPING. Bella kommer också men det är inte förns i slutet av veckan. Igår va jag med jens och  vi kollade på film bland annat, the hostel, the decended, eight legged freaks och hem till middgård. Jag sitter på lektionen säkerhet och smsar med tom, micke, jens, martin  och jasse. Hoppas inte min lärare ser mig haha. Min grupps som består av mig, tom och loke har snackat med företaget och om någon vecka ska vi kanske till dem. kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0