My song for the world

Idag ska mamma och pappa åka upp och kolla på vår hund. Hon är svart och jätte sött. Vi kommer att få henne vecka 9 och hon heter Bella. Därför blir det inga skidor i år. det är tråkigt men man kan ju inte lämna hunden hemma så här tidigt. Jag valde namnet Bella men amanda vill kalla den Bjebb så det får bli efternamnet. Jag kanske ska¨pka skidor själv i år. För förra året köpte jag egna skidor och de vill jag ju prova. Jag gjorde av med min telefon i Oxie jag vet inte var, när eller hur. Så jag får nog köpa ny telefon nu snart. Någon som har ett förslag??. Igår satt jag med boken isprinsessan av Camilla läckberg, tills fyra på kvällen. Jag trodde att jag skulle ta livet av mig vid två och idag näär jag skrev redovisningen höll jag på att somna. Den boken är riktigt hemsk. Man kan redan i början anna vem som mördagde Alex, och tja den var bara löjlig. För att hållamig uppe så blir det te och massa techno musik. Nu ska jag jobba på min tekniska redovisning om apple tv. XX Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0