E-mark me please.

Jag är så avundsjuk på alla som ska åka skidor. Jag vill också. Men man kan inte få allt om man inte heter Johanna, så det blir nog någon slags åkning den här veckan. Om jag så ska åka ner för Akka backen. Men jag ska prova mina nya skidor de är året. Idag har vi haft  naturkunskap och matte prov, matten va faktiskt ganska lätt och jag blev ganska förvånad över att jag kansk klarar mig. Vi hade roligt igår på kinesiskan även om det var ganska trögt i början, jag satt med fyra 3:or från teknik och nv och det var ganska pinsamt när de med längder klassade mig med perfect speach. Men de va riktigt trevliga mot mig och jag tror att jag lärde mig två av deras namn, Johan och Nicklas. Någon slags fest ikväll då hoppas vi ses kram Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0