Dead Like Me

När jag kollade på NCIS igår hittade jag av misstag en serie med namnet "Dead like me". Jag har  aldrig sett den tidigare och jag har koll på mina serier och filmer. Så här har ni listan på de bästa serierna, filmerna & artister/gruppena enligt mig. Enjoy Johanna

Serier:

Criminal Minds
NCIS
Dexter
CSI NY
CSI
Moonlight
True Blood
Greys Anatomy
Knight Rider
Monk
Dead Like me
Friends
Chuck
Joey
Scrubs
Mirror mirror

Filmer:

Twilight
Saw 4

The pathologist
The Unborn
Batman the joker
Narni & Princ Caspian
Saw 5
21
Madagaskar 2
Stardust
Narnia
Harry Potter & fången från azkaban
The host
Mirror child
Sisters
Distaster movie
Hairspray

Artister/Grupper:

Joshua Radin
Maria Taylor
Sum 41
Adam Merrin
78 SAAB
Ben Lee
Beck
Grace Potter
Interpol
Jem
Radiohead
The Delgados
Armor for sleep
Muse
The killer
Travis
The Bravery
Yiruma
Scary Kids Scaring Kids
Jason Mraz
Shinee
Tom Morley
Pussycat Dolls
Child in the mixdown
Se7en 
Christian Siriano

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0