Where Is my mind

Where is my minds, where is my mind way ocu inte the water still swiming... Så då är det fredag morgon och jag har prefcis haft en och en halv timme kemi med min historie grupp, och nu sitter jag på studie torget och bloggar. Jag gjorde inget speciellt igår för yogan har inte börjat än, men jag kollade på winx med moa och busade med min favorit hund arcas. Igår kväll kollade jag på friidrotten och Bones. Jag måste säga att jag är djupt impad på de alla idrotts stjärnorna som är med. Tycker speciellt om att titta på höjdhoppen det är lätt den roligaste grenen att titta på annars är 100 och 200 meter också intressanta men alla längre distanser blir lätt tråkiga. Nog om tv och över till ikväll. Idag ska jag sticka till malmö med mamma och shoppa. :)
 Nedräkningen har börjat tills min syster åker till bollerupp och inte kommer tbx mer än på veckosluten WOHO!!
 Som ni ser har matilda lämnat bloggen och jag har gjort om litte, till förändringen tillhör också att jag har tagit bort alla inlägg från tilda, gvarför påminnas om saker som var it eller hur? Om det är någon som undrar något är det bara att fråga. Gtg ska  hinna läsa på Jasmines blogg innan jag börjar min lektion med Jörgen 09:50 byebye 

3 låt tipps innan jag sticker:
Where is my mind by pixies
funeral by band of horses
monsters by band of horses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0