Cold Comfort

Hej Hallå alla läsare då var det dags för mig att bli aktiv igen men mycket kommer ändra sig här på bloggen. Mer film böcker och serier och förhoppningsvis lite mer av mig och mitt liv. Kommer sakna tilda men vill hon starta eget så får hon väl det. Ikväll ska jag mysa med Arcas som inte mår så bra..
Böcker jag kan tippsa om är Dead Man´s Close av Catherine Macphhail och Rebel Angels av Libba Bray.

Händer i veckan:
Måndag : Möte med simmskolan, träna simmning
Tisdag: Vara med Jens
Onsdag: Börja skolan, träna simmning
Torsdag. Skola. träning yoga
Fredag: Skola , fest
Lördag: Eventuell återhämtning
Söndag: Börja Jobba

xoxo nye ägaren av bollochtroll bloggen Johanna


Kommentarer
Postat av: tildis

HAHA! "men hon vill starta eget" låter som värsta företag.

2009-08-17 @ 16:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0