new month and new start

Så jag vet att det inte är en ny månad än tro mig så dum är jag inte men det lät bra nu när jag ska försöka nå reset knappen på livets tangentbord. Det är inte lätt men man får försöka. Vissa personer i livet gör en till en bättre människa det är inte många men tro mig du känner på dig när de är nära. När du står i matkön och vet att om några timmar får du träffa den du allra högst vill vara med. Det kan tillochmed få skolans potatis att smaka gott. Det är svårt och beskriva hur man känner för någon med ord på en (förlåt) meningslös blogg som den här. Trotts att jag vet att ni är få som kommer läsa det här så hoppas jag att ni inser att männskan framför  dig är mer än en vän, kanske är han/hon personen du ska spendera alla dina dagar med och alla dina nätter med. Även om förbjuden kärlek är romantisk och temtande. Så tro mig tillåten kärlek är värd att slås för det med. Romeo och Juliet i all sin prakt men Johanna och killen är i en helt annan klass. haha xié xié wu ya na

Kommentarer
Postat av: matilda

haha naw johanna gulligt skrivit!

2009-04-17 @ 19:00:14
URL: http://bollochtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0