Wish You Were Here

Jag började dagen med Nationellt prov i matte. 60 undgomar i en skydslokal. Efter det fick vi ledigt från resten av dan, förutom kinesiskan. Men den är ju frivillig. Internett shoppat mer idag, jag tror att jag börjar bli riktigt bra på det, övning ger färdighet. Än en gång har jag läst ut breaking dawn jag kan nästan alla raderna utantill. Det är ganska roligt när man kan repetera boken i huvudet, samtidigt som man pratar med någon annan. Jag pratade med min lärare och börjada skratta för att jag tänkte svara med att kalla på Reneesme. Riktigt roligt men kanske svårt att förstå om man inte var där. Idag är det öppethus på tekniken. Och någon tyckte att det var roligt att lägga ut bilder från teknik festen även kallade klassfesten, som jag bloggat om tidigare. Vi kan ju bara säga att de bilderna aldrigt någonsin skulle få se dagens ljus, och niorna på olika skolor i trelleborg är antagligen minst kvalificera till att se dem. Mina syskon ska gå lucia idag och jag har som vanligt  bojkottat druidens rikemans event. Ner med gubbklubben!!! Jag tiippsar än en gång om filmen Twilight och serierna True Blood, Supernatrual, Monnlight och Dirty Sexy Money. / Troll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0